سفر ایمن و باکیفیت با سوپراپ تپسی

تپسی در اوزون

تپسی | سوپراپلیکیشن تپسی

در سال‌های گذشته حمل و نقل درون شهری، تنها در انحصار آژانس‌های تلفنی بود و هر خانواده با در اختیار داشتن یک کد اشتراک برای استفاده از خدمات آژانس‌های تلفنی در محدوده سکونت خود می‌توانست از این خدمات بهره‌مند شود؛ اما محدودیت تعداد خودروهای این آژانس‌ها یا تاکسی‌های تلفنی از یک طرف و شعاع سرویس‌دهی از طرف دیگر، باعث می‌شد تا کاربران (مشتریان) زمان زیادی را در انتظار این خدمات از دست بدهند و معطل بمانند.

امروزه به لطف رشد تکنولوژی و با به وجود آمدن تاکسی‌های اینترنتی همچون «تپسی»، خدمات حمل و نقل شهری و حتی برون شهری با کیفیت و سرعت بیشتری در دسترس همگان قرار گرفته تا محدودیت‌های همچون زمان و مکان و تعداد خودروهای سرویس‌دهنده را از بین ببرد و کاربران بتوانند با سرعت بیشتر و هزینه به صرفه‌تر، خدمات مناسبی را دریافت کنند. همچنین تاکسی‌های اینترنتی همچون تپسی با ساده‌سازی امکان سرویس‌دهی، فرصت اشتغال برای شمار زیادی از افراد را ایجاد کرده‌اند.

تپسی؛ از تولد تا تنوع‌بخشی به خدمات

تاکسی اینترنتی تپسی در خرداد ماه ۱۳۹۵ توسط سه جوان ایرانی و در قالب یک استارتاپ با هدف ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری از طریق اپلیکیشن موبایل راه‌اندازی شد و به سرعت مورد استقبال عموم کاربران قرار گرفت. تپسی در گذر زمان به تدریج رشد کرد و امروز به عنوان یکی از پیشگامان و بازیگران اصلی ارائه خدمات تاکسی اینترنتی در ایران شناخته می‌شود.

اپلیکیشن تپسی اکنون با ارائه چندین سرویس متنوع از جمله سفر عادی، تپسی پلاس، موتوپیک (پیک‌موتوری)، اتوپیک (حمل بسته با خودرو)، لاین (سفر اشتراکی) و سفر بین‌شهری به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت بالا از خدمات حمل و نقل و لوجستیکی درون-شهری و بین-شهری استفاده کنند. همچنین تپسی برای آن گروه از مخاطبانش که شاید در کار با نرم‌افزارهای اینترنتی دچار مشکل باشند یا به اینترنت دسترسی ندارند، شماره ۱۶۳۰ را برای درخواست تلفنی خدمات تپسی معرفی کرده است.

گستره خدمت‌رسانی تپسی به وسعت ایران

تپسی پس از گام‌های اولیه و با جذب سرمایه، از تهران فراتر رفت و امروز در بیش از ۱۳ استان کشور و ۲۰ شهر بزرگ آن، در حال خدمت‌رسانی به کاربران خود است. برای نمونه علاوه بر تهران، شهرهایی مانند کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه، لاهیجان، رشت، انزلی، تبریز، ساری، یزد، کرمان، قم، اهواز، بابل، کرمانشاه، گرگان، قزوین، اراک، نیشابور، اردبیل، همدان، خرم‌آباد و کیش دیگر شهرهایی هستند که تپسی در آن میزبان کاربران خود است.

تپسی عضو جدید گروه گلرنگ

در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ بود که ۷۰ درصد سهام تپسی به ارزش نهایی ۲.۱ هزار میلیارد تومان توسط هلدینگ بزرگ اقتصادی گلرنگ خریداری شد و این تاکسی اینترنتی به گروه گلرنگ پیوست. پیوستن تپسی به گروه گلرنگ، بخشی از فرایندی است که منجر به تزریق سرمایه و توسعه این اپلیکیشن خواهد شد و در آینده خبرهای هیجان‌انگیزی از تپسی خواهیم شنید.

تپسی به گلرنگ پیوست

استفاده ۱۸ میلیون ایرانی از اپلیکیشن تپسی

تپسی اکنون یکی از نام‌های اصلی صنعت تاکسی‌های اینترنتی در ایران است. بر اساس ادعای وب‌سایت تپسی، این تاکسی اینترنتی بالغ بر ۲ میلیون کاربر راننده (سفیر) دارد و نزدیک به ۱۸ میلیون کاربر، حداقل یک‌بار از خدمات ارائه شده توسط تپسی استفاده کرده‌اند.

مجموعه تپسی به حمل و نقل درون شهری و بین‌شهری در ایران کمک‌های بسیاری کرده است که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد:

ارائه خدمات تاکسی مدرن

تپسی با ارائه خدمات تاکسی اینترنتی از طریق اپلیکیشن موبایل، نحوه‌ی استفاده از خدمات حمل و نقل درون شهری و بین شهری را بسیار ساده‌تر کرده است. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، مسیر مد نظر خود برای پیمودن را در هر زمان و مکانی مشخص کنند و در کمترین زمان ممکن از آن بهره‌مند شوند و از امکاناتی مانند پرداخت آنلاین و اعتباری بهره ببرند. همچنین کاربران تپسی می‌توانند با امتیازدهی به راننده‌ها سطح کیفی خدمات دریافتی خود را به اطلاع مجموعه تپسی برسانند و با این مشارکت سطح عمومی رضایت در این پلتفرم را افزایش دهند. از سوی دیگر سفیران نیز می‌توانند در هر زمانی از شبانه‌روز، بدون اتلاف وقت و بدون نیاز به بازگشت به محل استقرار آژانس‌ها، به دور از مسائل رایج در این حرفه می‌توانند سفرهای مورد تایید خود را انتخاب کرده و به مسافران ارائه خدمت کنند.

ارتقای خدمات حمل و نقل مقرون به صرفه

تپسی با ارائه گزینه‌های مقرون به صرفه و اقتصادی مانند سرویس‌های اشتراکی، به کاربران این امکان را داده که با صرف هزینه‌ای منطقی، از گزینه‌های متنوع و باکیفیتی برای حمل و نقل شهری استفاده کنند.

افزایش راحتی و امنیت

هزینه کمتر، کیفیت و امنیت بیشتر سفر و در دسترس بودن، از مزیت‌های مهم استفاده از تپسی برای کاربران است. زیرا کاربران راننده (سفیر) تپسی طی فرایندی دقیق، احراز هویت و تایید صلاحیت شده و گواهی عدم سوپیشینه دریافت می‌کنند تا کاربران علاوه بر دریافت خدمات ارائه‌شده، با خیالی راحت از امنیت کامل در حین سفر برخوردار باشند.

ایجاد فرصت‌های شغلی

تپسی با گسترش خدمات خود و فرایند آسان برای جذب در ناوگان خود به ایجاد فرصت‌های شغلی برای رانندگان خودرو در ایران کمک شایانی کرده است. درآمد بیشتر و ساعت کاری منعطف از مهمترین منافع تپسی برای کاربران راننده (سفیران) است که در اختیار آنها قرار گرفته است.

سوپراپ تپسی وارد می‌شود

در فاصله کوتاهی پس از پیوستن تپسی به گروه گلرنگ، تپسی در قالب یک سوپراپلیکیشن خود را بازطراحی کرد. در یک نشست خبری که در روز ۳۱ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد، از سوپراپ تپسی به طور رسمی رونمایی شد. همچنین در همین نشست اعلام شد که از ۱ مردادماه، سوپراپ تپسی فعالیت عملیاتی خود را آغاز می‌کند.

سوپراپ تپسی در دورنمای پیش روی خود علاوه بر خدمات حمل و نقل تپسی که در این نوشته درباره آن گفتگو کردیم، گستره بزرگی از خدمات دیگر مانند سفارش آنلاین غذا و نوشیدنی (تپسی‌فود)، سفارش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی (اکالا)، سفارش اینترنتی کالاهای فروشگاهی (تپسی‌شاپ) و … را در خود گرد خواهد آورد تا اینگونه به دوره جدیدی از خدمت دهی وارد شود و بتواند نیازهای بیشتری از کاربران خود را پاسخ دهد. اوزون نیز در این راستا نقش بستر O2O را در این فضا بر عهده خواهد داشت تا بتواند با هدایت کاربران آفلاین پر تعداد گروه گلرنگ به تپسی و بالعکس (هدایت کاربران آنلاین تپسی به فروشگاه های حضوری و آفلاین گروه گلرنگ) یک هم‌افزایی مضاعف را در اکوسیستم به وجود آمده ایجاد کند.

سوپراپلیکیشن تپسی اکنون با به چالش کشیدن رقبای اصلی خود، فصل جدیدی از فعالیت در دنیای کسب و کار را شروع کرده است و قصد دارد با عرضه خدمات کلیدی آنلاین به صورت یکجا، خواسته‌های کاربران ایرانی را بهتر از همیشه پاسخ بدهد.

سوپراپلیکیشن تپسی

تپسی را در اوزون سوشال دنبال کنید

تپسی به مانند دیگر اعضای گروه گلرنگ و بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای مطرح ایرانی، در شبکه اجتماعی تخصصی خرید اوزون سوشال حضور دارد و در حال شکل دادن ارتباطی تازه با کاربران خود است. اگر شما هم دوست دارید زودتر از دیگران از تخفیف‌ها، امکانات تازه و رویدادهای مرتبط با تپسی با خبر شوید، صفحه «تپسی» را در اوزون سوشال دنبال کنید. همانطور که پیشتر گفتیم، اوزون سوشال، علاوه بر اینکه یک سوشال مدیای حرفه‌ای درباره خرید است، بستر استراتژی O2O (تبدیل کاربران آفلاین به آنلاین و بالعکس) گروه گلرنگ به شمار می‌رود.

شما با عضویت در اوزون سوشال، علاوه بر اینکه می‌توانید تجربیات خرید یا دریافت خدمات از کسب و کارهای مختلف را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و مستقیما با بزرگترین و مطرح‌ترین برندهای ایرانی در ارتباط باشید، می‌توانید از ۱ میلیون تومان کپسول محرک خرید ارائه شده توسط اوزون سوشال بهره‌مند شوید و در کنار روش‌های متنوع کسب درآمد موجود در این اپلیکیشن، قدرت خرید خود را افزایش دهید.