الوپیک؛ پیک دوست‌داشتنی شما

الوپیک

الوپیک | سرویس های الوپیک

الوپیک از جمله مجموعه‌های پیشرو در حوزه لجستیک است که گروه گلرنگ با سرمایه‌گذاری بر روی آن، زمینه را برای توسعه بیشتر آن فراهم کرده است. الوپیک طیف گسترده‌ای از خدمات جا به جایی و حمل و نقل مسافر و مرسوله به وسیله موتورسیکلت و وانت‌بار را به صورت در لحظه و با زمان‌بندی ارائه می‌دهد. در این نوشته بیشتر با الوپیک و خدمات متنوع آن آشنا می‌شویم تا بتوانیم در موقعیت‌های مناسب، از خدمات آن بهره ببریم:

پیک موتوری الوپیک، مهمترین خدمت الوپیک!

مهمترین و پایه‌ای‌ترین خواسته شما از یک سیستم پیک اینترنتی چیست؟

  • ارسال امن و سریع بسته به وسیله یک سیستم آنلاین توسط یک پیک؟
  • قیمت مناسب و خدمات در دسترس در هر زمان و مکان؟
  • روش های متفاوت پرداخت در مبدا و مقصد؟

مجموعه الوپیک، نام خدمات ثبت درخواست پیک موتوری خود را به نام برندش «الوپیک» نامگذاری کرده است. خدمت الوپیک قابلیت‌های مختلفی برای ارسال بسته‌ها را به کاربرانش عرضه می‌کند. پیک موتوری‌های الوپیک با داشتن یک باکس محافظ برای مراقبت از بسته‌ها و همچنین بیمه کالاهای ارسالی شما خیالتان را از امنیت ارسال راحت می کند. پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از خدمات الوپیک پشتیبانی تلفنی به عمل می‌آورد و در صورت بروز هر مساله‌ای پاسخگوی شما خواهد بود. همچنین شما می‌توانید درخواست خود را برای ساعت یا روزهای آینده، از همین حالا رزرو کنید. به علاوه اینکه شما می‌توانید برای پیک خود تا ده مقصد مختلف را تعیین کنید تا در صورتی که چند بسته با مقاصد مختلف برای ارسال دارید فرآیند ساده تری را طی کنید. علاوه بر این نیز شما امکان ثبت چندین درخواست همزمان را در سیستم  الوپیک دارید و می توانید هر کدام از آن‌ها را به صورت آنلاین رصد کنید و از رسیدن بسته های ارسالی خود مطلع و مطمئن شوید.

الوپیک پیک موتوری

با تاکسی موتوری الوپیک، سریع و سلامت به مقصد برسید

سرویس «الوتاکسی» الوپیک یکی از دیگر سرویس های متمایز یان پلتفرم حمل و نقلی است که سریع‌ترین ابزار حمل و نقل مسافری در سطح شهر را در اختیار کاربران الوپیک قرار می دهد. شما به کمک الوتاکسی می‌توانید توسط یک پیک موتوری مجرب، سریع و سلامت به مقصد مد نظرتان برسید. با این سرویس که تاکسی موتوری هم گفته می‌شود، موتورسوار الوپیک، شما را با حفظ اصول ایمنی، سریع و فارغ از ترافیک، به مقصد مشخص شده می‌رساند. اگر قصد دارید به چند مقصد مختلف سربزنید، الوتاکسی هم مانند الوپیک شما را تنها نمی‌گذارد و این امکان را به شما می دهد که تا ۱۰ مقصد مختلف با یک ثبت درخواست و با یک تاکسی موتوری انتخاب کنید.

الووانت، پیک بارهای سنگین شما

الوپیک تنها محدود به پیک موتوری نیست. شما با سرویس الووانت مجموعه الوپیک می‌توانید بارهای سنگین زیر ۲ تن وزن را با خیال راحت به مقصد برسانید. وانت‌های استاندارد با رانندگانی آشنا به بسته‌بندی و حمل اصولی وسایل و بارهای مهم و سنگین در کنار شما هستند تا این دست حمل و نقل برای شما با کمترین دغدغه و زمان انجام شود.

الوپست برای ارسال بسته با پست از درب منزل

اگر قصد پست کردن یک بسته به هر نقطه از کشور را داشته باشید، متوجه شده‌اید که بردن بسته تا دفاترپستی، کار زمانبر و خسته‌کننده‌ای است. الوپیک با ارائه یک سرویس جدید این مشکل را برطرف کرده است. در سرویس «الوپست» سفیر یا همان پیک موتوری الوپیک بسته‌های موردنظرتان را از درب منزل یا محل کار شما تحویل گرفته و برای پست شدن، به دفاتر پستی تحویل می‌دهند. در نتیجه شما بدون اینکه لازم باشد به دفاتر پستی مراجعه کنید، می‌توانید بسته خود را پست کنید.  شما می توانید با الوپیک راحت تر از همیشه امور پستی را انجام دهید و از رسیدن بسته به مقصد خیالتان کاملا راحت باشد.

الوپیک سریع و ایمن

الونومیک؛ الوپیک برای کسب و کارها

اگر صاحب یک کسب و کار در هر مقیاسی هستید، الوپیک طرح‌های مختلفی برای شما دارد. برای نمونه در سرویس ویژه‌ای که برای فروشگاه‌های آنلاین یا آفلاین در نظر گرفته شده، امکان ارسال انبوه و ارزان به وسیله وانت‌بار را فراهم است.

علاوه بر این، الوپیک، یک سرویس ویژه و تخصصی هم برای کسب و کارها  ارائه میکند که به نام «الونومیک» شناخته می‌شود. در الونومیک که خدمت جدید الوپیک است، تمام فرایند ارسال محصولات از انبار به مشتری،خودکارسازی و برون‌سپاری می‌شود تا بخشی از فرآیندهای لوجستیکی کسب و کار شما توسط تیمی توانمند پیگیری و انجام شود. برای نمونه اگر شما یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، با رد و بدل شدن یک API بین وبسایت شما و سامانه الونومیک پس از ثبت سفارش، فرایند ارسال مرسوله به نشانی مشتری به آسانی انجام می‌شود و نیازمندی کسب و کار شما تا حد زیادی مرتفع خواهد شد. به این ترتیب فرایند ارسال و امور لجستیک فروشگاه‌های کسب و کارهای آنلاین و آفلاین به سادگی، بهینگی و سرعت بالا اجرا می‌شود و هزینه هایی همچون نیروی انسانی و … در کسب و کار شما کاهش چشمگیری پیدا می کند.

الوپیک را در اوزون سوشال دنبال کنید

برای اینکه از اخبار و تازه‌های الوپیک مطلع شوید و یا کدهای تخفیف الوپیک و پروموشن‌های آن را دریافت کنید، الوپیک را در شبکه اجتماعی خرید اوزون سوشال دنبال کنید. اوزون سوشال یک شبکه اجتماعی مبتنی بر خرید است که توسط گروه گلرنگ عرضه شده است. اوزون سوشال علاوه بر اینکه یک پلتفرم اجتماعی است، بستر راهبرد O2O (تبدیل مشتریان آفلاین به آنلاین و بالعکس)  کسب و کارهای آنلاین و آفلاین گروه گلرنگ نیز به شمار می‌رود.

شما برای دنبال کردن صفحه الوپیک در اوزون سوشال، کافی است اپلیکیشن اوزون سوشال را نصب کنید و پس از ساخت نام کاربری، به جمع دنبال کنندگان صفحه الوپیک در اوزون سوشال بپیوندید. همچنین با در اختیار داشتن  ۱ میلیون تومان کپسول محرک خرید شما  می‌توانید از فروشگاه‌های افق کوروش، اکالا، دارتیل و … خرید کنید. همچنین می‌توانید صفحات مجموعه‌های متعددی مانند فیلم نت را دنبال کنید و در جریان جدیدترین آثار شبکه نمایش خانگی قرار بگیرید.