فیلم نت؛ بازیگر مهم صنعت نمایش خانگی

فیلم نت

فیلم نت | کد تخفیف فیلم نت

فیلم نت یکی از مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی یا VOD ایرانی است که از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده است. فیلم نت با مجموعه‌ای جذابی متشکل از فیلم‌ و سریال‌های ایرانی و خارجی، خلاصه مسابقات فوتبال، پخش آنلاین سینمایی و سرویس‌های نمایشی دیگر همچون برنامه های سرگرمی و … ، گروه‌های سنی گوناگون و سلایق مختلف را پوشش داده است.

فیلم نت به عنوان یکی از اعضای خانواده گروه گلرنگ، یکی از کسب و کارهای حاضر در فضای شبکه اجتماعی خرید اوزون سوشال نیز هست. در ادامه بیشتر با فیلم نت آشنا می‌شویم و درباره حضور این مجموعه موفق نمایش خانگی در شبکه اجتماعی اوزون سوشال صحبت می‌کنیم:

پوست شیر از ساخته‌های فیلم نت

چگونه شبکه نمایش خانگی موفق شد؟

شبکه نمایش خانگی از زمان شکل‌گیری خود، به سرعت جای خود را در بین مخاطبان جهانی و ایرانی پیدا کرد. امکان مشاهده آثار تلویزیونی و سینمایی بدون محدودیت زمانی، محتوای متفاوت‌ و جذاب‌تر نسبت به محتوای تولیدی شبکه های تلویزیونی و کیفیت ویژه تولیدات دیداری در این فضا، موجب شد شبکه نمایش خانگی تبدیل به رقیب جدی برای تلویزیون شود. اما نقطه برتری شبکه نمایش خانگی از آنجایی آغاز شد که بستر اینترنت، عرضه محتوا را آسان و در دسترس‌تر ساخت.

در این نقطه بود که تولید محتوای اختصاصی با پشتیبانی و مشارکت مجموعه‌های شبکه خانگی، تبدیل به برگ برنده نهایی آن شد. سریال‌هایی که کاربران می‌توانستند در بستر اینترنت با پرداخت حق اشتراک‌های مقرون به صرفه در کنار اعضای خانواده و دوستان تماشا کنند. این سریال‌ها با فیلمنامه‌، ترکیب بازیگران و محتوایی  که داشتند کاربران ترغیب به استفاده از سرویس این شبکه ها خانگی کردند و بخشی از جامعه که شبکه های تلویزیونی را مشاهده نمی کردند نیز به دست آوردند.

پس از موفقیت سریال‌ها، برنامه‌هایی مانند رئالیتی‌شوها و برنامه‌های گفتگومحور (talkshow) هم به طور اختصاصی توسط شبکه نمایش خانگی تولید شد و به جذابیت آن افزود تا موفقیت این شبکه های خانگی بیش از پیش شود.

در میان رقابت شبکه‌های پخش خانگی، فیلم نت پس از نزدیک به یک دهه فعالیت، یکی از بازیگران مهم صنعت VOD کشور شده است. فیلم نت توانسته با سریال‌ها، رئالیتی‌شوها و برنامه‌های گفتگومحور اختصاصی و محبوب، بین مخاطبان این رسانه نوظهور دیداری، جایگاه خوبی برای خود به دست آورد.

افعی تهران از ساخته‌های فیلم نت

فیلم نت و سریال های اختصاصی پرطرفدار

فیلم نت توانسته با مجموعه‌ای از سریال‌های پرطرفدار و محبوب همچون: پوست شیر، افعی تهران، در انتهای شب و … که از فیلمنامه‌های اثرگذار و ترکیب بازیگرانی مشهور بهره می‌برند، مخاطبان بسیاری را به سوی خود جلب کند. مخصوصا در چند سال اخیر و از آغاز دهه ۱۴۰۰ خورشیدی، ضرباهنگ عرضه سریال‌های فیلم نت که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است، شتاب بیشتری پیدا کرده است. سریال آفتاب‌پرست در ژانر کمدی و سریال پوست شیر در ژانر اجتماعی، سال ۱۴۰۱ را برای فیلم نت تبدیل به سال مهمی کرد. سال ۱۴۰۲ با مجموعه‌های طنز دفتر یادداشت و سیاه‌چاله، یک گام بلند دیگر برای فیلم نت بود. اما مهمترین سریال فیلم نت در این سال، سریال افعی تهران با بازی پیمان معادی است. و اما در سال ۱۴۰۳، نمایش سریال در انتهای شب با بازی پارسا پیروزفر آغاز شد تا یک سال هنری جذاب برای فیلم نت رقم بخورد. سریال داریوش، دیگر مجموعه فیلم نت است که روی این پلتفرم نمایش خانگی قرار گرفته است.

فیلم و سریال‌های خارجی در فیلم نت

در حوزه آثار سینمایی و سریال‌های خارجی، فیلم نت با قدرت در حال دوبله اختصاصی آثار خارجی در ژانرهای گوناگون است. از فیلم‌های روزجهان تا مستند، فیلم کوتاه و سینمای کودک و نوجوان. این تنوع محتوایی علاوه بر اینکه بروزترین و باکیفیت‌ترین آثار نمایشی جهان را در دسترس مخاطبان ایرانی می‌گذارد، همه گروه‌های سنی را پوشش می‌دهد و نیازهای آنان را برآورده می‌کند و  با توجه به مناسب سازی محتوا برای خانواده های ایرانی این امکان را برای کاربران فراهم می سازد تا با خیال راحت از محتوای این پلتفرم استفاده کنند.

داریوش سریال جدید فیلم نت

فیلم نت و اکران آنلاین فیلم های سینمایی

یکی از حرکت‌های کلیدی فیلم نت در سال‌های اخیر ورود به عرصه نمایش آنلاین فیلم‌های سینمایی در حال اکران است. این سرویس جدید فیلم نت با نام «سینما آنلاین»، این امکان را به مخاطبان شبکه نمایش خانگی می‌دهد که بلیط تماشای فیلم‌های روی پرده را با همان قیمت تماشا در سینما بپردازند و در یک بازه زمانی ۸ ساعته از زمان خرید بلیت، آن فیلم را در بستر فیلم نت در فضای منزل و در کنار دوستان و خانواده تماشا کنند.

فیلم نت را در اوزون سوشال دنبال کنید

فیلم نت به عنوان یک بازیگر مهم صنعت VOD به طور پیوسته، با سریال‌های جدید، برنامه‌های مختلف طنز و دوبله‌های جدید از آثار روز سینمایی و تلویزیونی، به درخواست‌های مخاطبان پرشمار خود پاسخ می‌دهد. برای آنکه از زمان انتشار جدیدترین قسمت‌های این آثار مطلع شوید، می توانید صفحه فیلم نت در شبکه اجتماعی خرید اوزون سوشال را دنبال کنید.

اوزون سوشال، شبکه اجتماعی خرید عرضه‌شده توسط اکوسیستم اوزون از زیرمجموعه‌های گروه گلرنگ است که نقش بستر استراتژی O2O (تبدیل کاربران آفلاین به آنلاین و بالعکس) را برای مجموعه‌های فعال در این گروه بر عهده دارد.

شما با نصب اوزون سوشال، می‌توانید در این سوشال مدیای تخصصی خرید عضو شوید، تجربیات خرید خود را به اشتراک بگذارید و با برندهای مطرح ایرانی در ارتباط باشید. همچنین با امکان فعال سازی یک کپسول ۱ میلیون تومانی محرک خرید، شما می‌توانید از هزاران شعبه افق کوروش، فروشگاه‌های اینترنتی اکالا، دارتیل و … خرید کنید. همچنین می‌توانید صفحه الوپیک در اوزون سوشال را دنبال کنید و در جریان رویدادهای تازه در این کسب و کار فناورانه هم قرار بگیرید.